Salmon and Romanesco Broccoli/Somon cu broccoli romanesco

somon cu broccoli romanesco-001

Am găsit minunăţia asta de legumă (broccoli romanesco, ceva între conopidă şi broccoli, bogat în vitaminele C şi K, fibre alimentare şi carotenoidă) şi m-am gândit că trebuie să meargă bine cu somon, ca şi broccoli, de altfel. Şi într-adevăr a fost tare bun.

Reţeta e una foarte simplă, am sărat/piperat peştele tăiat în bucăţi, am uns cu ulei de măsline un vas de yena, şi am pus peştele în el. Am pus peste ceapă tăiată solzi şi l-am dat la cuptorul preîncălzit la 200 °C timp de 20-25 minute. (Câteodată pun şi puţină smântână lichidă şi felii de lămâie sau lime.)

Broccoli romanesco l-am fiert pe aburi separat.

Le-am servit cu salată de varză cu roşii.

I found this great looking (and tasting) vegetable (the romanesco broccoli, rich in vitamins C and K, dietary fiber and carotenoids) and I figured it must go well with salmon, as does broccoli. And indeed, it was delicious.

The recipe is really easy: cut the salmon into pieces, sprinkle with salt and pepper, grease an oven dish with olive oil and place the fish. Add slices of onion and bake in the preheated oven at 200°C for 20-25 minutes. (On other occasions I added some heavy cream and lime or lemon pieces as well.)

Steam or boil the romanesco broccoli separatelely and serve with cabbage and tomatoes salad.

samon and romanesco broccoli

Romanesco broccoli

in tava

somon la cuptor

Posted on March 1, 2013, in Everyday Food/Preparate diverse, Quick recipes / Retete rapide and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Mmmm…arata foarte apetisant ! Chiar azi am cumparat o “romanesco”, si ma gindeam cum sa o fac… Multumesc pt. idee!

Leave a Reply

