Sausages and Cheese Rolls / Chifle cu cârnaciori şi caşcaval

chifle cu cascaval si carnaciori

I tried these rolls (or maybe it was something similar) from the bakery shop and I liked them so much that I had to make them myself. They are relatively easy to make and of course they taste delicious! The filling can vary according to your taste, for instance you can have boiled potatoes (and thus you have a vegan snack, if you replace butter with margarine, and use water for brushing, instead of egg), or other vegetables, herbs, mushrooms or ham. It’s up to you to try any combination you like. I will definitely try other fillings and I promise to show you photos. Am mâncat chifle din astea (sau mai bine zis ceva asemănător) de la brutărie şi mi-am zis că trebuie neapărat să fac şi eu acasă, că prea mult îmi plac. Se fac relativ uşor şi au un gust deosebit! Bine-nţeles că pot fi umplute şi cu altceva, de exemplu cartofi fierti (şi aşa pot fi făcute de post, dacă înlocuiţi untul cu margarină, şi le daţi cu apă pe dreasupra, în loc de ou), sau alte legume, plante aromatice, ciuperci sau şuncă. Ce combinaţie doriţi şi vreţi să încercaţi. Şi eu o să încerc cu siguranţă şi alte combinaţii şi promit să revin cu poze.
Ingredients

for the rolls

180 g bread flour

30 g melted unsalted butter

1 tbsp skim milk

1/2 tsp salt

105 ml lukewarm water

1 tsp dry yeast

1 tsp sugar

1 egg (for brushing) (optional)

for the filling

sausages

cheese

Ingrediente

pentru chifle

180 g făină de pâine

30 g unt nesărat topit

1 lingură lapte praf

1/2 linguriţă sare

105 ml apă călduţă

1 linguriţă drojdiuţă uscată

1 linguriţă zahăr

1 ou (pentru uns pe deasupra) (opţional)

pentru umplutură

cârnaciori

caşcaval

How to make

Combine yeast, sugar and 1 tbsp flour. Stir in half of the lukewarm water and mix. Let sit until the yeast is activated (about 10 minutes).

In a bowl, dissolve salt in the rest of the water, add the dry yeast mixture, then the remaining flour. Knead.  Add melted butter and incorporate it.

Cover and let proof for an hour or more.

Divide the dough into 5-8 pieces. Roll each piece on a floured surface, add sausages and cheese and roll.

(I grilled the sausages first and cut the cheese into 5 cm long sticks and used 2 for each roll, but that’s entirely up to you.)

Let proof a second time for 30 minutes in a baking sheet lined with cooking paper.

Preheat oven to 190°C.

Brush rolls with egg. Cook for 33-38 minutes. (If you make 8 rolls, 33 minutes is enough, for 5 bigger rolls, you need about 38 minutes.)

Mod de preparare

Se amestecă drojdiuţa, zahărul şi o lingură de făină cu jumătate din apa călduţă. Se lasă la crescut vreo 10 minute.

Se dizolvă sarea în restul de apă, se adaugă amestecul de drojdiuţă, apoi restul de făină şi se frământă. Se incorporează untul topit.

Se lasă la crescut acoperit minim o oră.

Aluatul se împarte în 5-8 bucaţi. Fiecare bucată se întinde pe o suprafaţă presărată cu făină, se adaugă cârnaciorii şi caşcavalul şi se rulează.

(Eu iniţial am prăjit puţin cârnăciorii pe grătar şi am tăiat caşcavalul în bastonaşe de 5 cm lungime şi am pus câte 2 în fiecare chiflă.)

Se lasă la crescut a doua oară, 30 de minute, într-o tavă cu hârtie de copt.

Se dau cu ou pe deasupra şi se coc în cuptorul preîncălzit la 190°C 33-38 minute. (Când am făcut 8 rulouri mai mici, au fost gata în 33 minute, când am facut 5 mai mari, le-a trebuit cam 38 minute.)

chifle cu carnaciori si cascaval

And, as promised, I also tried potatoes as filling, and they were good.

I steamed the potatoes, then sprinkled with salt, pepper and dry parsley. I also grilled some garlic slices brushed with olive oil and filled the rolls with potatoes and garlic.

Şi, după cum promiteam, am făcut chiflele astea şi cu cartofi şi au ieşit foarte buni.

Cartofii i-am fiert pe aburi şi am pus sare, piper şi pătrunjel uscat pe ei. Am făcut pe grătar şi nişte felii de usturoi unse cu ulei de măsline şi am umplut chiflele cu cartofi şi usturoi.

cartofi si usturoi

potato rolls

Posted on November 24, 2013, in Bread basket / Cosul cu paine and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

